Tuesday, December 8, 2009

Went lm with Min Chi

Went to lm with Min Chi ytd..Know her since Junior 4 or 5 but even closer when we have home tuition at my house since Sr.2 till Sr.3.(copied)...Went to watch new moon...and it's boring...


The movie starts at 2.35 so we go makan makan first at Sakae Sushi.(copied)




 Thn we went to halo kitty shop to buy some stuff..
And finally we go watch new moon

When we watch till when Bella and Edward and Alice were taken into a room where the VOLTURI lives.



Suddenly the movie stop playing and there's nt totally black.After 5 minutes only play back,wow first time experience like that.(copied)








我回到家不久,又接到我的大小姐,sarah的电话。。约我去lm过。
一接到他的电话,就听到她的声音有点不对经
然后就一起约去 starbucks 谈心事。
谈下谈下就说起开心事了,
我就一直讲我去做工时遇到的趣事。。呵呵。。
谈下又看到我做工的一位朋友。。^o^..


开心收场



就知道你是个很注重前途的人,
注重到会有这样的决定。。
但是这个决定对你和他都好。
当你说出来的时候,一定会很难受!
如果是我,我应该没那么大的勇气吧!
明明是爱,却决定放手。。
就为了梦想,
为了未来。
原来,爱也会成为人生的绊脚石。
我还不够成熟去了解有些事情,
我的未来?
而你,却已经在想要往哪一方面发展。
或许有一天,我会找到我要的答案。
有时我真的很羡慕你,那么的坚持。。
想要的,
就无论如何都要得到。
不像我,遇到一点挫折就想放弃!
所以,我也要向你学习咯!
就由。。
(不能说得秘密)开始吧!








0 comments: